Wednesday, February 9, 2011

sambung P.H.D tanpa master


tekanan mimpi semalam buat saya pessimistic untuk this whole day! Oh stressnye!

tekanan bekerja dengan mereka-mereka yang lebih senior tetapi memiliki PHD yang tidak bertauliah lagi membuatkan saya down down down hari ni. Why today? Dalam banyak banyak hari. Sudah cukup saya cuba mengOptimistikkan diri dengan cuba menjadi ceria secerianya. Memakai baju cotton putih polka dot kecik2 merah hijau kuning lagi. Tapi mereka dengan sodap merosakkan hariku.

Mujur ada teman rakan seperjuangan yang sama-sama berada di kapal dan melayarkan layar yang sama. Cik Nurul and Incik Nuar. Terima kasih sentiasa berada di sisi dikala jatuh bangun susah senang suka duka. Terasa kurang bebanan. InsyaAllah sabar kita dalam dugaan kali ni ada hikmahnya. Huuuu~~~

Balik keje pukul 645 petang. Terkejar-kejar waktu Asarku. Huhu..Dalam kereta plak hot fm pasang lagu "Hati yang kau sakiti"....perghhhh menjadi..layan jiwang sekejab dalam 10 minit perjalan balik umah. Normal 5 minit, hari ni jadi 10 minit sebab dua lampu insyarat yang baru pacak tu dah berfungsi sepenuhnye plak. 80 second lak tu each red light. Sabau je la.

p/s: al-latiful ya latifffff.... zikir melembutkan hati..huhu

3 comments:

  1. awak..kita se'kapal'..amek phd without master..mari kita kongsi perit jerih pedih sedih suka duka sama2 ;)

    ReplyDelete
  2. atie : yup sabar aje yg ada.. :p

    me and only me : huhu..mai join the club. Kite kene kuat semangat la ^_^

    ReplyDelete

Popular Posts